keskiviikko 28. elokuuta 2013

Olen onnellinen nanny

Mitäs kuuluukaan? No tosi hyvää :) kirjoittelen täältä lapsosten keskeltä. Olen järjestänyt rakkaalle kummityttöni äidille ja hänen miehelleen vähän tekemistä tulevan hääpäivän sekä vähän synttärilahjaksikin täksi päiväksi ja ilmoittauduin sitten hoitamaan kummityttöäni sekä isosiskoaan. Oma peukkuni tietenkin mukana ja kaikki on suunniteltu alusta loppuun herran kanssa: syömään ja mun luo yöksi. Kuulostaako liian simppeliltä? No ei todellakaan, herrasväkeä odottaa siellä pieni ylläri mun kauppareissun jäljiltä. Kuvina lisää ja olen ylpeä että jaksan suunnitella sekä toteuttaa, toivoton romantikko kun olen. Ihana nähdä miten monta yhteistä vuotta pari on viettänyt ja olen sitä mieltä että hääpäivä on enemmän kuin ansaittu. Ja kyllä minäkin hyödyn ja paljon, laatuaikaa  kummitustyttöni kanssa <3 voi pieni päivänpaiste, aina yhtä hymyä <3

Iltatoimille ja nukkumaan

Kata

1 kommentti: